Dag 10 – Bloggfavoriter

Jag följer rätt många bloggar faktiskt! Dom riktigt kända bloggarna som jag följer är: Kenza, Blondinbella, Egoina, Fokis och Isabelle! Bloggar som Kissies, paow, amir, dessie och gänget följer jag absolut inte!

Bloggarna ovan är några av mina favoriter!
Lady dahmer
Har inte följt hennes blogg så länge! Men jag tycker hon är väldigt rolig, vågar stå ut från mängden och skriver läsvärda inlägg!

Things You Remember
Fotar grymma bilder som är söta och lite romantiska!

Passion 4 baking
Bakar flera gånger per dag och lägger ut fina bilder och recept! Norges största bakblogg!

Caroline
Kusin pralin ♥ Kul o kolla vad hon håller på med om dagarna!

Emmy Goodwin
Kreativ och rolig tjej som är duktig i photoshop och blir alltid fin på bild!
Tinker Bella
Grym fotoblogg, skulle dock önska att hon uppdaterade lite oftare!

Spiderchick
Hon fåt till grymt roliga inlägg utan att ens försöka verkar det som! Tummen upp för humorbloggar (Y)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0