STUDIEdag

En som skulle jobba på city gross igår blev sjuk, så då fick jag hoppa in! Och det passade ju bra eftersom jag har två studiedagar nu i början på veckan! Jag jobbade iaf i fryset hela dagen :P Stressigt, jobbigt OCH jag klämde mitt finger i den jätte tjocka frysdörren... (tyck synd om mig).
¨
Har ju studiedag idag också så vaknade vid 10 typ :) Har en fråga.... Varför heter det studiedag?? Ingen sitter väl hemma och studar när man har en hel dag ledigt från skolan?
Aja, inte jag iaf! Meeen jag har jobb lite senare, så är inte heelt ledig ändå! Sen ska jag träffa älsklingen när han är klar på praktiken och sen ska vi försöka hitta någon present till Samuel som fyller 6 år på torsdag! :D

Kommentarer
elin

Så sööta ni är : ) <3

2011-03-17 08:29:25
URL: http://eelinp.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0