Varför säger alla att vi från Norge är korkade??

Har inte gjort nånting idag förutom skolan... Så har inte mycket o skriva! Men kom på alla gånger jag egentligen gör bort mig varje dag... Kanske ska börja skriva om lite sånt också :)
Matte lektionen:
Lärare: Vet du vad klockan är?
Jag: Ja, den är 10 över 10.
Lärare: Va?? Ne det är omöjligt.
Jag: Ja det är det nog, eftersom jag har glömt att ställa tillbaka klockan från Rumänien!
Lärare: Vad är klockan då??
Jag: 10 över 10.
(Den var kvart över 9 kom vi fram till efter ett tag...)

Medialektion:
Paula: Vilka undertexter ska det finnas på våran dvd då?
Josse: Svenska, Danska, Finska....
Jag: Norska, Norska teckenspråk, Norska punktskrift, Norska...
..Och nu ska jag svara på frågan i rubriken :D
Svar: ..För att vi faktiskt är det ibland! Näää då... Bara lite gulligt störda :D

Kommentarer
Kusine Eirin

Haha!

Men så sier jo alle her i Norge, at svensker er teite da!

Så det er jo omhverandre hele tiden ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0