helgen och sånt

Dåligt med uppdatering i helgen eftersom jag har varit med Adi ♥ Vi har väl inte gjort något speciellt igentligen! Kollar på film, ätit en massa, varit i stan, varit hos farmor och farar och försökt fixa farfars dator, men det gick sådär eftersom han inte hitta sitt e-mail lösenord x) Så det fick bli en fika ist!

Älsklingen åkte hem vid 7 på morgonen idag eftersom han skulle jobba, så jag somna om sen ett par timmar och sen väckte pappa mig eftersom vi skulle kolla på 3 lägenheter :D Jätte fina! Skriver mer om det senare!
Kom hem för någon timme sedan och nu laddar jag ner alla säsonger av sex & the city och äter chips rästerna från igår ;D

Kommentarer
Kusine Eirin :)

Høres ut som du har hatt litt og gjøre <3

Nå fikk jeg vite hva du hadde gjort i helgen, før jeg leste bloggen din og da ;P hehe <3



Ps; Tante har forelska seg i Bella ;) <3

&& Tusen takk for forlovelsesgaven jeg og Kim fikk <3

(hilse gutta og si det også :))

2011-01-30 21:42:09
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0