Iphones och andra olyckor

Kom hem från ett litet tag sen! Var jätte längesen jag köpte något nytt så kände att jag hade hamnat i en djup deprition... (okej, så illa kanske det inte var) men man blir ju alltid så glad efter man har köpt nått nytt! Idag köpte jag 3 skal till iphone skal för 199kr :D En ny concealer och en hårspray.
Den är rödare i verkligheten! Det är faktiskt inte lätt att fota på kvällen :P

OCH NU TILL NÅGOT HEMSKT!! Råkade nyss radera typ 400 bilder från min hårdisk när jag skulle göra en backup på bilderna (alltså föra över dom till en hårdisk)! Men det ville tydligen inte alla bilder vara med på. Så efter jag hade tömt papperskorgen så såg jag vad som hade hänt och fick en liten klump i magen :( Aja... 200 av bilderna var ju på mig. Men ändå!! Nu kanske jag inte kan se hur jag såg ut när jag var 14is någonsin igen!!! Kanske hittar några bilder här på bloggen men.

Kommentarer
carro

Gillar det första skalet skarpt ;)

2011-02-02 22:53:13
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kusine Eirin

Tøffe skal da :D <3

Har også klart og gjort som deg, bare med musikk! Det er ikke noe moro :(

已知 Mohammedi Al-debis™

Du är en av dem 8 finalisterna i de seriösa tävlingen; Fototävling 2011!



Det är en seriös tävling.

Ni ska skaffa så många så möjlig med röster till din egen bild.



Ni kan t.ex. kommentera hos andra att de ska rösta på din bild och så kan ni skriva ett inlägg också så att dina läsare röstar på din bild!



Lycka till . Tävlingen avslutas om 2 - 3 dagar!

2011-02-03 17:55:21
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0