Tjena kött & blåbär!

Har hänt lite idag, så tänkte skiva lite faktiskt! Kl. 09.30 hade jag bokat en dubbeltimme hos frisören! Så det blev en rejäl klippning och slingor i en svartbrun färg! Jag blev jätte nöjd!! Det är lent, lättskött och luktar gott ^^

Sen åkta jag in till knalle för att köpa lite småplock på H&M:
Shampo och balsam för färgat/ slingat hår 19,- styck!
Hår mousse 24 ,-
Två ansiktsmasker som jag tänkte ta med mig till kusinen..
Ögonfransböjare 29 ,-
Maybelline waterproof mascara 49,-
Maybelline mousse concealer (Rekomenderas!! Tecker verkligen allt!) 85,- (Inte minst prisvärd!)
Vit eyeliner 29 ,-



Sen var jag ju tvungen att springa in på cubus en sväng också! Dom har så himla många snygga hoods där ;D så det blev två sådana då....199 ,- pr styck :)



Bild på håret får ni allt se nån annan dag när jag känner mig lite mer fotogen ;D


Kommentarer
Carro

Nu gör du mig avvis. Vill oxå shoppa loss ;)

2010-02-16 18:09:45
URL: http://carzzo.blogg.se/
EMILIA

härligt med nytt, hoppas att du blev nöjd med håret!

2010-02-17 08:37:21
URL: http://espot.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0