knalleland..och vattenläckage

idag har vi fått vattenläckage :( Vattnet i röret till toan här uppe hade fryst och då hade röret spruckit tror jag. Men nu som det inte e -16 grader längre så smälter ju vattnet... kul -.- Så våran hall är ganska mycket täckt med vatten! Gubbarna som ska fixa skiten va ju tvungna att gå igenom en dörr i min garderob så nu e ALLA mina kläder o sånnt inne på mitt lilla rum och ute i vardagsrummet! Hääärlig morgon.
Så nu åker jag till knalleland för att shoppa lite. Känner att jag e värd det (a) haha
Linne - Carstro,  Cardigan- Zara ♥ Ringar- Primark i London
Senare så kommer min älskling hit :D ♥ Så ska träffa han i stan sen!
Nästan en månad sen vi träffades nu!! Känns som 3... x)

Kommentarer
Daniel

Ush så irriterande, hoppas det fixar sej med rören snabbt!!

2010-12-06 21:01:07
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0