Michael Jacksons sista farväl...

I dag blev Michael Jackson begravat på kyrkogården Forest Lawn. Bara nära vänner och familj av Michael var på plats under cermonien. Gatorna runt om kyrkogården var avstänga för att hålla alla fans borta.
Michael Jacksons läkare, Conrad Murray, är fortfarande starkt misstänkt angående Michaels död. Han anklagas för att ha förgiftat honom genom att ha gett Michael en/flera starka doser mediciner på samma gång.
För att skydda Michaels kista, har dom nu stöpt in den i betong! I kistin har han bl.a. med sig en vit handske och små brev från hans barn ♥ Nu får vi bara önska honom en vila i frid och avsluta med en sista låt!

Kommentarer
Carro

wikipedia??? xD

haha nerrå men var bara tvungen eftersom att allt jag skrev som jag nu tagit bort var där ifrån xD filmografi..... xD

2009-09-03 22:45:05
URL: http://carzzo.blogg.se/
carro

Haha okej, var bara tvungen att fråga.

Jaaaaaa är helt kär i filmen och alla säger att böckerna är mkt bättre så nu ärre på med mysbrallorna en regnig kväll med 1 twilight boken. bara att dom kommer nästa vecka så jag får läsa ut den jag håller på med först :P

2009-09-04 06:59:16
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0