Kör övningar och teater!

Har nyss kommit hem från ungdomskören! Det var roligare än förväntat och vi sjöng en massa härliga låtar! I mars/ april åker kören till Tyskland och uppträder :D Jätte kul! De låtar vi övar på just nu är dessa:
Självklart Michael Jacksons låtar!

Man in the mirror
Will you be there
We are the world


Just nu sitter jag och ser igenom mina körlåtar och käkar popcorn! ^^) 
Vet ni??? På torsdag nästa vecka börjar jag på drama/teater :D haha.. Så kommer nog bli en hel del för mig att stå i framåt! Men det är kul! (Y) Stor skilnad från förra året!

Kommentarer
Carro

Shit vad kul!!!

Saknar kören som jag var med i för 4-5 år sedan men hon som hade den har flyttat så det finns inget i lilla mellerud :'(

2009-09-04 19:30:31
URL: http://carzzo.blogg.se/
Carro

mmm har inte heller shoppat på ett tag... saknar våran shopping!! :)

2009-09-04 20:31:43
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0