Snö och mer projekt!

Japp...Då sitter jag här på mitt vanliga ställe i korridoren och bloggar ;D Hela dagen har bestått av projek, projekt, projekt.. -.- Så nu blir det sköntt att komma hem!!

Men liiite kul har det ändå varit idag eftersom jag, Jöns och Josefine åkte in till stan igen för att fota!


100 % Jöns Jonas!
Det snöade ju i morse med ju!! :D Jag blev hur glad som hälst! Riktigt mysigt är det! Men det får inte snöa för mycket nu bara...Vi vill ju inte ha än en grön jul?!

Har det snöat där ni bor också??







Kommentarer
Carro

agurkan mås bra ;) hur mås du då?? ;)

va?? ne här snöade det inte...=(

2009-10-13 18:29:48
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0