091028. <3

Nyss varit och shoppat! Sen såg vi på flickan som lekte med elden! Sket bra ;D Fast vi nästan hoppade av stolarna då och då! Men det har varit jätte kul idag! Köpte en hel del hudprodukter idag, och det är ju inte så ofta! Köpte bl.a. foundation, consealer, borstar av olika slag...En mössa :) och örhängen!
Vi tog varsin kycklingsallad på orion me ;) Sen köpte jag godiiis..som jag nu sitter och läskar carro med, eftersom hon har godisförbud och sitter nu och snaskar naturgodis ;D
Orkar inte ladda upp några bilder från dagen.. Men en 14is bild kan ni få se ;D
Eller inte... xD

Kommentarer
Carro

Din godisgris, själv får man sitta och snaska på torkad fruk... inte lika gott direkt -.-'

2009-10-29 01:52:24
URL: http://carzzo.blogg.se/
TiieepJuliish

Heej :)

Snygg Bloggg ^^ (:

Fint Skrivet ( :

Gå gärna in på min : www.tiieepjuliish.blogg.se

Jag har en frågestund nu så jag skulle vara jätteglad om du ställde en fråga :D

2009-10-29 17:19:36
URL: http://tiieepjuliish.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0