Dåligt med uppdatering -.-

Åj... Har inte uppdaterat förens i fredags!! Nu får jag skärpa mig xD



Har faktiskt varit rätt upptagen, så är kanske därför! I helgen bakade jag, vilket kräver mycket av mig xD Brandlarmet gick ett par gånger, men muffinsen blev rätt goda ändå! Lite brända i botten bara...Samuel tyckte dom smakade som gummibollar xD jajja...

Agurkan får komma ner i lovet och hjälpa mig! Då kanske vi kan baka dumle muffins? Eller kanske bär muffins?! xD ♥ Saknar dej!!


Idag har vi mediekunskap och svenska på schemat...Sen får jag se vad jag gör ;D Kanske går till bibblan och lånar nya filmer... Ska ändå lämna tillbaka twilight boken jag lånade! Läste ut den i helgen! Jätte bra! Har redan börjat på den andra boken!

 




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0