Modeblogg

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/745421/helen?claim=xbyrxuufeyu">Följ min blogg med bloglovin</a>

Vet ni?? Har precis blivit medlem på bloglovin.com! Jag kollade in vilka bloggar som var på top..Och tro det eller ej men det var faktiskt bara en massa modebloggar!! Ok..Det kan vara kul med lite inspiration och så, men vem har sagt att alla med modeblogg kommer bli nordens största bloggare liksom? Är faktiskt trött på alla som börjar med modeblogg nu för tiden! Det finns ju andra intresanta saker att blogga om! Färger, inredning, hudvård, skönhet, sminktips, vardagslivet, mattips..Och någon modeblogg...Men när man ser en lista där det står ungefär såhär:
Mode
Mode
Mode
Mode
Smink
Mode
Mode
Skönhet
Mode
....Då börjar jag undra! Jag läser hellre bloggar som handlar om något annat än BARA kläder och vad man har köpt, ska köpa, vad man absolut inte får ha på sig!! Det är ju jättesvårt att till och med hitta något bra att ha på sig fö tiden ju, eftesom man tänker på vad alla bloggerskor som går där ute ska tycka! :p 

Men eftesom alla har olika interessen så får ju alla också självklart göra som dom vill! Men snälla, är det inte lite väl överdrivet ändå?? Kram? <3



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0