Söndags mys!

I dag har jag gått tipspromenad! Fick 10 av 12 rätt! Dubbelt så mycket som förra gången iaf ^^)
Sen svarade jag ju på kuggfrågan..Hur många ML vatten det var i syltburken och jag svarade 450
och det rätta svaret var 449 xD Så man kan väl säga att jag kom 2a på den eller?
Nu har jag dusjat och fixat mittbena :p Kommentera om det passar mej! *.*
Har tröttnat lite på den gamla vanliga.. så får se hur länge det håller sej!

I går satt jag vid datorn typ hela dan och fixade ny stilmall till min blogg!
Den verkar inte ha publicerats än, fast hoppas den kommer snart.. annars jädrar ^^(
Tänkte se på wall•e nu <3  Ska över till farmor och farfar på grillmat sen också!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0