Barbados - Kom hem <3

Kanske jag skulle blogga lite då? :) Jag började dagen men plugg... som vanligt! Hade det nationella provet i engelska! Var inte så svårt. Fast det tog en stund att svara på alla frågor och så. Sen hade lille brorsan gjort fruktsallad. Snacka om att vara stolt! fastän den innehöll äpplen för det mesta så blev det ju gott <3 Sen kom markbladet och jag hittade entligen min cykel nyckel!! :D Så jag fick entligen cykla ^^) Skönt... Tills kedjan hoppade av. 1 kilometer hemmifrån och cykeln ville inte gå varken fram eller tillbaks, så jag frågade en gubbe som meckade med sin bil om han kunde hjälpa lilla mej.. xD Jorrå, han fixade det på 3 sekunder. Jo, jag kände mej smådum.. han fick en tidning som tack för hjälpen iaf! Efter ett par timmar med So (har kartkunskap) så tänkte jag sätta mej framför tv'n! Först blir det Miami Ink, det e så kul att se på ^^) Sen semester svenskar och sen min favvo.... Lie to me ;) I dag e min favvo låt en som jag hörde på mix megapol på morgonen: Barbados- Kom hem Kom hem, vi börjar om igen. Vi glömmer allt, där ute är det så kallt. Kom hem, försök på nytt igen. Jag ger dig allt, om du vill vara min vän.

Kommentarer
Kusine Eirin :)

Høres ut som du har hatt en ganske fin dag da :) Driver og hører på den sangen nå, den er fin da ^^

Tante Mal

Hoppas att allt gick bra... Den låten... den är inte direkt ny, men för dig som bott utomlands blir ju de senaste 3 årens svenska hit som nya..

Kram!!!

2009-03-05 17:27:24
Helen

man kan ju tycka om gamla låtar med! :)

2009-03-05 22:36:56
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0