14is åldern finns kvar för alltid!

Jag fattar inte varför folk retar fjortisar!! Inte alltid asså men bara man lägger ut bilder på sig själv eller shoppar lite mer än vanligt.. börjar sminka sig på riktigt!! Jag e inte fjortis nu mera men här om dagen så kom jag ju på att alla tjejer är alltid fjortisar! Vi tycker om att lägga upp bilder på oss själv, shoppa, sminka oss och hålla på med mode!
Fjortis forever ☮♥  

Vem håller med mej?? 

Jag har iallafall massa bilder på min dator på mig själv! Jag vågar inte säga hur många men det är en hel del!
Varför? haha ^^) 14is.15is.16is. 17is. 18is.. osv............... xD
Mina allra värsta fjortis.. nä förslåt.. femtonis bilder xD  :



Fick förresten lön i dag! :D Ha en kulig fredag! Kom ihåg finale i Lets Dans ;-) Go go Magus och Annika!!

Kommentarer
Tante Mal

Jag håller med dig!!! Är väll fjortis fortfarande fast jag är 35+... Har måååååånga bilder på mig själv i datorn, gillar att shoppa, smink och prylar.. viste inte att det handlade om ålder??? Jag kanske är barnslig i sånna fall men det bryr jag mig inte om. Jag kan vara fjortis om man nu vill kalla mig det.. ;) Älskar dig min brorsdotter!!!

2009-03-27 23:50:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0