Me ♥ ramlösa

Fredag och helg!! Kan det bli bättre?? :-D I morrn ska hela familjen till Visingsö! Ska nog bli mysigt.Tar med mig min kamera såklart så det blir nog ett par bilder att se fram emot senare i helgen!

I dag har jag handlat också, inför nästa vecka! Ska bli riktigt roligt att få vara ensam hemma i 5 dagar typ! Har köpt 5 olika sorters ramlösa xD Min absoluta favvo är nog hallon ;) ♥ I går såg jag på ¨Natt på musét¨! Riktigt bra..I kväll kanske jag ser två'an ;) Nu får ni ha det så gött så skrivs vi!

Vad tycks om mitt ramlösa glas? Lyxigt va?? :p



Kommentarer
saltogpepper

jåg tykkar det vore kjempe fina!

(prøver meg på svensk)

2009-07-05 03:52:45
Kusine Eirin :)

Synes også den ramløsen er best ;D <3

2009-07-09 04:01:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0