Halvblodsprinsen

Har haft en riktigt bra dag idag! Först körde farmor in mig och carro till stan (i regnet!!) Sen gick jag och carro till orion och fikade...varsin budapest! ^^) Göttegrisar som vi är så köpte vi en massa godis sen också som vi skulle käka på bion! Filmen var verkligen jättebra!



Nog den mest känslosamma Harry Potter filmen som har kommit ut hittills tycker jag... Vet faktiskt inte vad jag ska ge den?! Ger den nog 4,5 av 5 stjärnor..Om det går xD Nu på kvällen har vi bara tagit det lungt..Läst tidningar, käkat godis..och skrattat en hel del, som vanligt ^^) ♥ Nu har ju duschat och carro flätar mitt hår! 


(Tyckte ändå att bio biljetterna var rätt dyra..Eller?)


God natt då..♥  Boggas i morrn!










Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0