Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

• Jag älskar att lyssna på manele: (Zigenare musik!)
• Jag har ägt orange blommiga tights (Jag var 5 år men ändå!!)
• Mitt första rum var rosa... 2: blått...3: lila...4: rött...5: rosa och lime grönt...Samma färger på 2 rum till... Och nu rött!
• Jag har aldrig varit i Finland x) Inte för att jag vill heller
• Det här var sjukt svårt
• Jag har nästan blivit dödad av en häst
• Jag låtsades att jag ramlade ner från min våningsäng när jag var liten... Så mamma skulle tycka synd om mig!
• Min första puss (på munnen) fick jag när jag var 2.
• Min första kyss fick jag när jag va 16.
• Jag skulle egentligen haft en tvillingsyster!

Och jag ljög om tvillingsystern!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0