Jaadå

Jag lever! Men det är lite mycket just nu och bloggen är inte min första prio. ;) Känns som att det alltid finns saker att göra när man har lägenhet... Men det är nog mest nu när vi fortfarande håller på och gör i ordning och så! Kom nyss hem från stan, jobbar och sen handlat! Snart blir det ner i tvättstugan och tvätta min första maskin med kläder... Alla fingrar i kors på att jag inte kommer förstöra alla kläder!! Åker iväg till Lettland i morgon och blir borta en vecka, så kommer nog inte bli mycket uppdatering då heller tyvär! Tror inte jag tar med mig datorn... finns väl knappast internet i Lettland?

Här är några bilder som jag fotade från våran balkong i går! :D Inte fixat som någonting alls och det var faktiskt ganska mörkt ute (kameran ändrar ljus och sånt själv.... därför det inte syns på bilderna!). Tummen  upp för våran kamera!






HaHa x) Och där kom min älskling cyklandes från jobbet in i bild!!

Kommentarer
Sandris (:

Haha såg ut som leksakshus och sånt xD <3

2011-06-09 23:22:03
URL: http://sandruskapuska.blogg.se/
Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 02:09:10
URL: http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0