Bonde? Nja..

Godkväll alla läsare! ♥ Haft en bra dag?? Det var iallafall jag haft! Nu här hemma har jag bara slappat...framför tv'n, datorn och annat som man an sysselsätta sig med! I morgon har jag media(?!) och svenska i skolan! Hoppas vi slutar lite tidigare som idag! Det är så skönt att komma hem en liten timme tidigare! ♥
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik, samt är jag på farmville på facebook! Jätte roligt ju! Någon mer som har det?? Verkligen som att ha en egen liten gård.. Förutom att man inte behöver lyfta rumpan från stolen, utan bara fingrarna på tagentbordet >.< Kunde nog ändå inte haft en gård... Dessutom luktar det ju hemskt!!
På tal om bonde så är det väl sesongstart på programmet Bonde söker fru, snart?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0