Mode och ljudböcker!

God kväll på er! <3 Tänk att helgen redan är över... Jo, själv känns det ju som att jag har helg jämt!! 
Fast nu tänker jag ju mest på er som lever ett "normalt liv", där det finns en skillnad mellan vardag och helg! :p 
Har precis kollat in fashionweek på TV ;-) Och shit vad mycket knstiga kläder det finnsnu för tiden!! Asså
grejer som jag aldrig skulle vilja haft på mig.. Som det här: 

Japan Fashion Week.jpg


























Inga flera kommentarer xD 


Jo.. Nu tänker jag faktiskt krypa ner under tecket och kanske lyssna på någon ljudbok!
Somnar ju alltid innan dom ens har kommit till andra sidan, så det kanske inte är någon idé endå!
Men i morrn har jag faktiskt lite planer! Jag tänker att gå ut för att fota lite bra bilder, och sen kanske jag gör e videoblogg!
Vilket var länge sedan jag gjorde nu ju! 
Och eftersom jag säker inte har något annat för mig kanske jag ska försöka fixa nån ny frisyr! 
Asså ingen klippning eller så, utan bara att jag lockar eller så x-) 

Men god natt på er <333 Bloggs tomorrow! ;-) 






 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0