H&M's nya!

I dag blev jag färdig med engelska provet i alla fall. Efter ett prov i No också så kände jag för att avsluta skol dagen så då satt jag mej med samuel och kållade in bollibompa i stället :p Efter att vi år kyckling file med french fries så skulle simon i väg på disco.. (igen) snacka om partykille. Han har ju varit på flera discon är vad jag har varit med på ju!! xD Nu sitter jag i allafall här i min rena säng med nya kuddar från H&M's nya collection ;-) I morrn ska förresten hela familjen till Stockholm :D Vi åker med tåget från Borås kl. 11 tror jag det var! Kommer nog bli lite kuligt :) mm.. Ska se om jag får svarat på ett par mail nu då. Så hörs vi i morrn och jag kanske skriver upp om jag har shoppat loss lite?

                                                                                                                                              KramiZ <3



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0