senaste nytt

lädsen för en sen uppdate..Har varit en hel del att göra i dag! (Not.) xD
Har bara inte haft lust med någon ting!! Inte ville jag baka, fota, va på datorn, gå ut, va inne..name it! Nu har jag iallafall landat och sitter i sängen med jätte blött hår.. -.- Pappa har iallafall sommarlov nu i 3 veckor, kul att jag på måndag ska börja jobba..(Not.) Hela familjen åker om ett par veckor på semester till Danmark ;D..Förresten så blir det alla utom jag, för jag ska jobba.. >.< Ensam hemma några dagar då, ganka skänt ju!

Nu ska ni iallafall få se lite av vad jag har fotat dom senaste dagarna! Har ju blivit en hel del fotande får jag säga! Men det är ju så kul! Lägg gärna ifrån dej en kommentar innan du går! ♥



Kommentarer
Tante Mal

Du är jätteduktig!!! Fast kände du dig bekväm med att fota koppar(ormen)ödlan??? Favoriterna i denna serien är nog bryggan och bänken! Ha en skön midsommar!!! Kramar från Dalskog

2009-06-19 10:07:13
Helen

Tack så mycket! Jo då.. Pappa sa att ormen eller vad det nu var, unte var farlig..Sen får man ju zoooooma lite med xD

Jag skickar dom gjärna till dig om du skulle vilja ha dom :-)

2009-06-19 14:00:22
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Tante Ellen & Kusine Eirin :)

Heisann Helen!

Har ikke fått vært her inne på en stund jeg, men nå har jeg lest en del masse, både jeg og tante Ellen ;)

Vi sitter nemlig på campingen og koser oss!

Utrolig flink du er med kameraet :D <3 Utrolig fine bilder!

Vi hørs!

Mange klemmer fra Eirin og tante Ellen! <3

2009-06-19 22:07:15
♥ Sandra ♥

jaa visst är de snygga ;)

2009-06-20 17:49:51
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
agurkan

Älskar dina bilder ;P saknar dig massor, men jag vet inte när vi kommer ner... =/ är ju ganska mycket fotboll och sånnt nu men jag får väll typ ta tåget elr ngt xD för jag saknar dig massor <33 (",)

2009-06-21 16:22:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0