Midsommarfyllan

Har precis läst igenom lite bloggar! Om vad folk har gjort på midsommarafton och så.....Och för att vara ärlig så blev jag helt chockad!! Alla har som dom säger "festat som gal!!" Och då är ju självklart alkohol med i bilden..Då vill jag fråga:
-Måste man va full för att ha kul nu för tiden?? Det finns ju så många andra sätt att ha det roligt på! Som att bara umgås med vänner och familj..Nykter! I Sverige börjar man dricka allt för tidigt tycker jag! 18 års gränsen har ingen respekt för alls längre! Och att fjortisar ska gå runt och vara fulla tycker jag verkar helt sjukt!! 

Vad tycker ni?? MÅSTE man dricka för att ha roligt!?? 

Alkoholkunsumtion





Kommentarer
♥ Sandra ♥

=) ja.. Hur har din kväll vart då=

2009-06-21 00:15:09
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Tante Mal

Håller helt med dig min kloka brorsdotter!!! Det blir en trevligare samvaro utan alkohol!!

2009-06-24 10:33:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0