Mormor och morfar kommer

Tja! I dag kommer min mormor och morfar ifrån Norge.. vad ska jag säga? Mixed feelings.. :p

I dag har jag haft idrott och musik! Också har jag gjort ett födelsesdagskort till mamma med!
Va as trött i dag på morgonen eftersom jag satt uppe länge i går för att redigera lite bilder!
Skulle haft ett riktigt camera så bilderna hade blivit lite bättre kvalite på men...
Får bli nån annan gång. Ska köpa ny mobil först iaf! Det går ju att köpa mobil med ett bra camera med :)
Bilden nedan tog jag när jag och brorsan stod på skriskor! Det blev ganska bra! Ser inte ut som han men.. :s
Blev en liten extreme makeover på iphoto.. xD 

                                                                                                     kramiZ <3 
Det här kortet gjorde jag om också!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0