Outfits!

Tjoo ^^) Sorry för en sen uppdatering..Fast så går det när man har kul! >.< Har inte gjort mycket idag...Handlat på maxi, plockat äpplen från trädgården, käkat lam hos farmor och farfar.. :-) Tagit det med lungt!♥

Har ju inte blivit någon dagens outfit på en stund så tänker visa upp ett par Helen outfits nedan!

Dagens:                                                                       Gårdagens:
     
Dagens provade outfits...
     
(Tänkte köpa detta..Men kom på mig själv att det var lite väl somrigt!)

I morrn åker jag iväg ensam till stan för att shoppa! Kan ju vara bra ibland det med! Köpa in dom sista plagget man bör ha innan skolan börjar! 

Ska röja lite i min ¨garderob¨ nu innan jag lägger mig! ♥





Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0