Flytt

Inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna eftersom jag håller på att flytta! Bara lite kläder kvar här som ska till lägenheten imorgon! Idag åkte jag och mamma iväg och köpte gardiner, kuddar och lite växter, så nu börjar det bli riktigt hemtrevligt där. ^^ Ska bli så mysigt att flytta dit med min älskling ♥

Måste ju uppdatera er lite om mina naglar också! Är super nöjd med gelé kitet från depend! Har snart haft naglarna i 3 veckor och den första nageln ramlade av efter 2 veckor typ... Men det var bara att limma fast den med nagellim! Inga andra naglar har ramlat av faktiskt!

5 av 5 toasters ;D


Nu sitter jag och kollar på MTV och knarkar halstabletter... har så sjukt ont i halsen :( Hoppas ni får en skön långhelg! :D Eller för min del... skönt sommarlov! haha ;D

 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0