God jul och gott nytt år!!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11/6 ♥
Höll du några av dina nyårslöften?
Japp :)
Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja! 
Vilka länder besökte du?
Norge och Rumänien.. Och England såklart :)
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
Saknat agurkan juu ♥
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Mycket grejer
Vad var din största framgång 2010?
Många framgångar :) 
Största misstaget?
Vet jag faktiskt ej
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja..
Bästa köpet?
Köpt så mycket grejer ju! x) 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, smink, väskor och på en resa ju :D
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaa :D 
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Here I am - Bryan Adams 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Aldrig varit gladare :D aldrig varit ledsnare °.°
Vad önskar du att du gjort mer?
Inget speciellt faktiskt! Rätt nöjd med min insats..haha! 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit mindre vid datorn ;)
Hur tillbringade du julen?
I Rumänien med min älskling och hans familj ♥
Favoritprogram på tv?
und och bortskämd är typ det ända jag har sett på så det får bli det ;)
Bästa bok du läst ?
Inte läst en ända bok 2010 
Största musikaliska upptäckten?
Maneleeee ;D
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Åkte till Göteborg med min kille och hittade på massa kul :) bl.a. universeum, bio och liseberg!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
I guess
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans i skolan och mjukis hemma typ 
De bästa nya människorna du träffade?
Bästa bästa var Adi ♥ Sen många fler såklart både i Sverige och i Rumänien :)


Kommentarer
Kusine Eirin :)

Du har vært i England også ;P

Bra skrevet ;D

2011-01-10 00:16:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0