Lite intressant info om mitt liv

Varning för att detta inlägg inte är jätte intressant men ändå!... Kom hem från skolan för ett litet tag sen, nyss ätit mammas goda kyckling paj också :D Nu ska jag ta det lite lungt hade jag tänkt (a) I skolan idag har jag varit i mattestugan! Har ju prov på fredag, så fick ta lite repetiotion där! Sen hade vi fotografisk bild A... Det låter ju väldigt piffigt! men det är en lektion där vi fotar :O Vi har fått en ny studio i skolan, så vi fotade där idag och övade på lite ljus med foto paraplyer och softboxar! Lägger kanske ut lite bilder från det senare :P Råkade nämligen fastna med ett paraply på huvvet på några bilder xD Jaa vad mer händer? På fredag åker jag till min älskling :D Var ju meningen att han skulle vara här på lovet! Men eftersom vi tydligen inte har lov samma vecka så får jag vara där ist... Han går ju i skolan och så, men får ju va med varandra ändå! Också är det ju alla hjärtans dag på måndag!! Har faktiskt aldrig firat det :X ♥ Men nu så! Var i stan igår och köpte en liten present till just den dagen :D Men det får ni inte se än!
Såhär ser tjejen som bloggar ut idag! Mittbena och naturliga lockar ;) Förutom luggen som jag lockade lite bakåt med plattången! Brukar ni locka håret med plattång?? Innan fick jag aldrig till det där, men nu när jag har fixat tekniken lite så är det ju faktiskt både lättare och det går snabbare än med en locktång! Finns en massa videos på youtube om hur man gör så det hade varit patetiskt om jag skulle göra en för att visa er ;) Youtube > curl hair with hair straightener. Eller bara skriv det på svenska! Varför skriver jag hur du ska göra? Har väl använt youtube innan eller? :P Aja.. Jag är knäpp!

Kommentarer
the monster herself

Oj, tack så mycket! :D



Har ingen plattång, men jag ska nog ta och skaffa en snart tror jag.. ;)

2011-02-09 17:38:31
URL: http://mittminimonster.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0