Happy Valentines Day

Idag är det ju alla ♥:ans dag! Första gången jag faktiskt firar den med någon :D Fick världens små sötaste nallar av min älskling men varsitt pass och allt xD haha! Har inte med mig min kamera så ni får se bilder när jag kommer hem istället. :) Han har inte fått sin present än eftersom han är i skolan! Men bilder på vad han fick kan ni ju se i morgon! För tror han ska jobba i morgon -.- Nu laddar jag ner ett par filmer som vi kan se i kväll och kollar på en läxa som jag verkligen borde göra ^^ Men naaah

När älsklingen kommer hem från skolan tänkte vi baka vaniljhjärtan :D Får se hur det går! Förra gången vi bakade hemma hos mig så brände vi nämligen sönder mixern :S ♥

Kommentarer
Kusine Eirin

Happy valentines day <3

Håper du hadde en fin dag med din kjære <3

Jeg fikk en nydelig nalle av min i natt :D hihi <3

carro

haha hade varit kul om bloggen hette så xD

2011-02-16 22:16:41
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0