Sommaaaar

Lääängtar till sommaren nu!! Vill bära massor av söta klänninar den här sommaren ;) Så det är bara att spara! Idag fick vi nycklen till våran lägenhet också! Adi såg den för första gången!! Den var faktiskt finare än vad jag mindes. Det är dock lite som ska fixas, som köket, dörrar och en vägg i sovrummet! ...Och alla möbler såklart :D Blir nog att vi flyttar in i början på sommarlovet ;) Älsklingen ska ju bara praoa i Borås i 3 veckor till, och jag vill ju inte bo där ensam helller ^^ Får njuta av sista månaderna som mamma serverar mig mat och tvättar mina kläder ♥

Kommentarer
carro

Ja det har endel väldigt lika kläder så trk man något är fördyrt i ena affären kan man ju gå till nästa och kolla om det är billigare där ;)



Okej! Aldrig sett den men tänkte göra det :)

2011-04-08 15:20:03
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kusine Eirin

Kos! <3

Blir spennende og flytte i egen leilighet da <3

Har lyst til det selv også, men blir dyrt alene gitt :/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0