Dag 03 – Favoritparfymer

Den här var inte så svår! :D Jag har 2 parfymer som jag älskar! Escada och DKNY apple. Vilken som hälst utav dom egentligen, men de två på bilderna är mina topp favoriter! Tyvärr tillverkas tydligen inte Escada Pacific paradise längre... Men jag kör med Escada Marine Groove istället som också luktar hääärligt. ^^

DKNY har jag i för sig aldrig ägt, men brukar alltid prova den i affären ;) Blir nog nästa parfym när Escada tar slut! .. Eller jag får se! Escada är ju också bra ;D Får köra med båda, haha!

Kommentarer
Tilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 12:10:42
URL: http://smsalåna.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0