Dag 02 – Min första kärlek

Min första riktiga kärlek heter Andrei ♥ Vi möttes på omegle.com 16. mars 2010 och träffades på riktigt 11.juni 3 månader senare! Jag ljög för mamma och pappa att jag skulle till en kompis, fast jag egentligen skulle iväg för att äntligen träffa Adi! Jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv som jag var på bussresan in till stan! Vi träffades utanför ett hotell och gick på bio, dagen efter gick vi till djurparken! haha x) Det gick i alla fall bra! Jag överlevde och som tur är så är vi fortfarande ihop! Min första och förhoppningsvis enda kärlek ♥

Kommentarer
carro

aww :)

2011-04-24 22:42:55
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0