Dag 01 – Presentera mig själv

Jag tycket det är svårt att beskriva mig själv faktiskt! Lättare om du lär känna mig! :D Men jag är en positiv tjej som älskar att resa, uppleva nya saker. Jag tycker om mat, är inte så jätte bra på att laga maten själv än, men det kommer så småning om! Jag älskar att shoppa! Fast inte på internet. Tycker om att känna på kläderna och den känslan när man får sin fina lena shopping påse med det man har köpt i! Jag vet att jag lät som en shopaholic, men det är väl alla tjejer innerst inne eller? ^^ Vad mer? Jag fyller 18 år den 20. augusti! Samma dag som min pojkvän fyller 20 :D Vi flyttar även ihop i början på sommaren! Jag älskar att ha fina naglar, jag biter på mina tyvärr... därför är det så mycket roligare att ha lösnaglar! Jag är sjukt rolig och jag älskar min humor! haha x) Ne kan man säga så? Jag jobbar på uniflex minst en gång i veckan... Jag har en jätte fin familj och jag trivs med livet helt enkelt ;) Det var väl lite om mig och mitt liv just nu!

Bilden togs idag! Jag äter en frukt som jag inte visste fanns! Den ser ut som en missbildad tomat och smakar som något jag aldrig har smakat innan!


Kommentarer
carro

Haha men den har ett batteri percis som bilar har ;) Annars funkar ju inte blinkers och sånnt och är batteriet tomt så funkar inte moppen ;) Fattaru??

2011-04-23 23:05:55
URL: http://carzzo.blogg.se/
carro

Eller så var det du som INTE tänkte zååå ;) <4

2011-04-23 23:50:04
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0