091024

Lååång sovmorgon, Helg och inte minst..HÖSTLOV!! Det var allt på tiden! Har inte haft en enda studiedag sen jag började på skolan för ganska så exakt 2 månader och en vecka sedan. Men vad tiden har gått snabbt ändå va? Sitter nu och grejar med ett nytt bildprogram som jag laddade ner till datorn...Efter höstlovet ska vi nämligen börja på ett projekt där man ska göra en redovisning om ett gratisprogram! Jag och Josefine verkar ha hittat ett jätte bra sådant ;D Ska bara försöka lära mig det först! Men tänker ändå inte tänka ett dugg på skolan på lovet!


En bild gjord med "programmet"  :)

Idag har jag inga planer inför dagen... Skönt att bara vara hemma och slappa för en gångs skull! Kan knappt vänta tills på måndag då carro kommer!! :D




Kommentarer
Carro

Nice bild. Vill oxå ha xD

Självklart var det du på bilden. Såg du inte det??:P

Då får du krya på dig tills jag kmr på måndag tkr jag ;) <3 <3 <3

2009-10-24 15:03:28
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0