Svart och sött!

   
  
Får ju uppdatere också nu mitt i all renovering :-) Mamma och pappa klistrar upp min nya tapet för hårda livet här låter det som...Det är lite svårare också eftersom det är mönsterpassning! Me det blir jättefint! ♥
Fast ovant! En svart vägg med blommor på liksom xD Men tufft på samma gång! Blir kul att se hur det blir när jag får upp golvet och alla möbler in i rummet! Ska bli nice! Mamma målade klart taket i går och jag målade över väggarna ett lager! 
Vilket var lite eftersom vi fick ta taket 5 gånger :p Men det är ju svårt att måla panel!

Har ju gjort om lite på bloggen också! Satt hit en musikspelare och en "följ min blogg!" Så fölg min blogg!! :D 

                                             

Kommentarer
Carro

Shit vad najjs det kmr bli!!!!!

Vill oxå göra om mitt rum.

Men du måste lägga in massa bilder på det när det är klart :D:D:D

2009-05-29 20:45:06
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0