1.Maj

Det var Valborgsmässoafton i går! Trevligt ^^ Själv var jag i stan för att se på kortege :-)
Första gången jag har sett! Jag kuligt.. Den roligaste grejen var nog när det först kom en gris med massa rosa tyg runt om sig, som gick på kundvagnar... Sen kom den en stor gris till med svart tyg runtom...Sen stod det på en skylt..
"Den rosa grisjäveln tog vårat tyg" hahah. xD
Skulle egentligen köpa systemkamera i går.. Men eftersom simon skulle ha fotbollsskor så får jag vänta tills i morrn!
I morrn ska jag och Samule ta bussen in till stan och se på Monsters vs. Aliens på bio! Samuels första gång på bio med!
Han vet bara att det finns popcorn där :p Så det ska nog bli lite kul! Här är det fortfarande sommar och sol.. Känns som att vi är i mitten av juni! Men det är ju endå 1. Maj i dag!! Tänker bara tat lungt i dag.. kanske baka något? :-)

                                                                    KramiZzzz <3<3

Ps! Lägger med en bild på förra veckans lördagsgodis.. Mmm ^^



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0