Uppdaterad blogg och sinne!

Nu ser bloggen ganska så klar ut! Tog några timmar att fixa :)  Men jag blev iallafall ganska nöjd! 
Klippte gräset förut med...Sen grävde jag upp maskrosor ...Men jag gav upp efter att ha grävt upp 200 stk och såg inget resultat alls på gräsmattan!! Det måste väl finnas något medel som får bort dom eller?

Annars sitter jag nu och gör massa olika saker samtidigt! Som BARA tjejer kan göra! ;-)
Se på TV, lyssna på musik, skriva, kolla på bilder och sjunga!..Och lyssna på pappa som bankar upp lister på trappan! :p
I morrn blir det att gå upp på vinden för att hitta saker att sälja på loppis! 
Blir loppis med mamma och farmor på skärtorsdag på Åhaga! :-) Blir nog sköj!

Lägger upp bilder på min broderade duk som blev klar för ett par veckor sedan! 
Jag tänker inte brodera en skit på dom närmaste 5 åren iallafall!!





 




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0