Loppiiiis

Nu var loppisen över och jag är helt slut...Trött i både benen och i ögon :p 
Jag fick ju solgt grejer för 400 kr iallafall! Alla mina Bratz gick undan för 300..Fast dom nu igentligen har kostat 3500 allt som allt! 

Men självklart var man ju tvungen att gå i väg för att titta runt lite med! Så nu sitter jag här med 3 stora snygga väskor! :D 
Den gråa och den svarta var helt nya..Den gråa kostade bara 25 kr, och den svarta 30!
Den bruna var ju skinn och lite använd, så jag fick pruta ner den till 40 kr! Inte varje dag man får 3 snygga väskor för under hundralappen! :) 

Nu är jag iallafall vrålhungrig, så ska äta lite tacos nu :P Kram <33



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0