Husvagnar och andra bebisar..

Om du hade kommit upp i vårat vardagsrum nu så hade det här nog sett as kuligt ut ¡!
Jag sitter i sängen mitt på golvet och det är så svart här uppe att jag knappt kan se mina egna händer xD
Tur att jag inte tror på spöken längre..haha ♥ Och shit vad det blåser ute! Hoppas inte tapet blåser bort.. :s
Fast grannens stoooora husbil får gärna blåsa iväg för ett tag :p Några älskar sina hundar, andra sina bebisar,  
medans grannen gnuggar och håller på med sin husbil fö hela slanten!! Jo, vi har olika interessen men det finns väl ändå gränser eller?? >.<

Nu i kväll har det varit mycket TV, eftersom jag har suttit barnvakt! 
Jag målde ju lite i mitt rum förstås med då >-<
Det började iallafall med att jag tittade på House, sen Hell's kitchen, Lost och sen 48 hours ;)
Lägg på lite dator time där med så börjar det nog bli dax att stänga av alla skärmar för i dag xD 
Så god natt, och vi bloggas i morgon!  Kramis ♥♥


En till bild som jag tog här om dagen ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0