Söndags shopping på BR!

I dag har jag varit i stan med mamma och samuel. Samuel har ju födelsedag på tisdag, så vi skulle ju handla present! 
Det blev till slut så att mamma fick gå rundt lite själv medan jag och samuel lekte med bilar på BR ;) haha ^^)

Nu har jag i alla fall sett på Beck! Jätte bra. Beck filmerna slår nog dom flesta krim filmer! Alla inspelningar skulle kunna vara verklighets baserade ju! 

Annars har jag varit en hel del på facebook i dag! Letade efter kändisar! Hittade Danny och Matte i EMD. Sen hittade jag Laila Bagge, Molly sanden och några fler! Lite roligt faktiskt :) 



Som en solstol på en strand
Som en blomma i min hand
Som att jag är evigt din
Du är alltid lika fin <3 

                        Helen.kramiZ   <3 



Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0