Sunday

I morrn börjar jag då på min sista arbets vecka!! Tänk vad lycklig man är sen när man ska cykla hem på fredag eftermiddag :-D Wohoo! Men en dag i taget...I dag har jag sovit lääänge och tagit igen mig efter gårdagen på Liseberg! Det var roligt, regningt, lååånga köer och en massa folk! Men det hör ju ändå till... :-) 

Har lusst att göra om designen på min blogg igen...Kommer designa om bloggen lika många gånger som jag möblerar om mitt rum tror jag..Vilket betyder en gång i månaden... :p hehe ^^)

Nej nu tänker jag gå iväg och göra lite nytta..Som att gå ut och fota eller iallafall få rumpan ifrån stolen och bort till tv'n xD 

Här kommer lite bilder jag fotade på en snubbes födelsesdag i går!!


Han blev både glad.....


och lite...förvånad.. :p







Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0