Tjoo ^^)

Är verkligen as trött nu... -.- Varit på badhuset i ett par timmar på förmiddagen, sen har det blivit lite shopping i stan! Självklart gjorde jag en hel del fynd! ^^) Tog bussen hem typ 16.40...Så då var det lagom att käka lite! Nu tänker vi nog bara slappa lite..Typ lyssna på lite musik och surfa lite kanske..eller fixa naglar? :-)

Dagens outfit!
Jeans tights från Gina tricot - 99,-
tröja/tunika från Gina- 99.- (Om jag inte minns fel..)
Jeans jacka från H&M- (Present..Så vet ej riktigt!)


Tröjan är ett av mina fynd i shopping påsen ;) 149,- På Gina!


Annars köpte jag ett par nya jeans tights i ljus denim från Gina.. 199,-
Nytt nagelack från lindex..25,-   , Samt en hudkrem från Loreal 69,-

Varit en rolig och mysig tisdag ^^)    Och det bästa är att den fortfarande inte är slut!  ♥
 







Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0