Shopping

Sorry för en sen uppdatering...Men shit  happens..Som typ att min mac är inne opå service!!! Gick av en flik i går så fick åka in till machuset och lämna in den!! Den är ju inte ens 1 år gammal ju! Men får den ju tbx typ nästa tisdag..Vi får se om jag klarar mej -.- Får sitta på farfars CP-PC så länge xD

Men idag har jag och kusinen iaf varit på shopping! Provade en massa kläder på Gina Tricot!! Massa fiiint <3 Men man kan ju inte köpa bara för att köpa.. -.- Men jag köpte ju den gråa t-shirten ni ser på bilden nedan.. 99 kr :-)



Den vita där blev ju mer som en klänning än en tunika...Så skippade den..Kostade bara 49 kr annars! :-)
Byxorna jag har på mig på bilden kostade 199 kr- Tänker köpa när jag fått lön!!



Ha en trevlig dag än så länge..Så får vi ser när nästa uppdatering kommer! Carro ska hjälpa mig med lösnaglar nu snart..Sen ska vi se på selskapsresan med ;) ♥





Kommentarer
carro

Ska du säga :) fina kläder du provade oxå ;) Den gråa var najjs :D<3

2009-07-21 22:45:02
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0