090729

God kväll...Eller vad man ska säga nu på denna tiden av dygnet!? xD Har nyss flätat 20 små flätor i carros hår...Så är lite öm i fingertopparna.. :p Själv fick jag én fläta.. xD Men är nöjd med den.. >.< Annars har vi varit på Erikshjälpen i Skene idag! Mycket folk och lukter.. haha ^^) Köpte bara två filmer till Samuel.. :-) Sen när vi kom hem bakade vi en sockerkaka och drack te från stooora koppar.. Fick plats med 6 dl vatten i en kopp..Så fattar att jag måste på toa nu -.-



Tja..Inte så frestande på videon kanske? Men det blev ju inte såååå illa i verkligheten?? Riktigt god var den iallafall ^^) Till och med farfar vaknade upp ur sin djupa sömn av den frestande doften xD haha! 



Jo jusst det...Får inte glömma att vi har plockat alla svarta vinbär från vinbärsbuken.. xD Kladdigt..Och tycker ändå inte om dom..Men farmor hade ändå tänkt göra nåt av dom..Typ gelé eller saft ;-)



I morrn tänkte vi oss till knalleland..Så håll utkik efter nya inläggpå bloggen ;-) Får ni se mina fynd..Om det blir nån..Vilket jag tror det blir då men.. >.<

God natt söta ♥




 

Kommentarer
carro

haha låter som om jag var värsta lat med att bara fläta 1 medans du flätade 20 flätor på 1 timme xD men godnatt på dig ström sture x)

2009-07-30 00:40:30
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0