videoblogg (NOT)!!

God kväll! ♥ Har i hela dag försökt att ladda upp en videoblogg jag gjorde tidigare, men det värkar inte funka, så får blogga utan den då.. :-( Idag har jag varit hemma från skolan.. Jag har varit jätte dårlig + att vi hade 3 timmar gympa idag, så kunde inte varit med på lektionen ändå, eftersom man inte ska träna när man är sjuk! Hoppas på att jag hinner bli frisk innan hälgen är över så att jag är frisk och glad inför nästa skolvecka! 

Idag märkte jag att min ena guldfisk Sim, simmar snett!! :-O Nån som vet vad det är för fel?? Värsta orolig ju!! Och nu simmar den baklänges också.. Ne?! vad är det igentligen mellan mig och djur som aldrig värkar funka?? 

Nu tänker jag njuta lite av fredagskvällen och kålla på beck/ wallander ;)





Kommentarer
Malin

Jag hoppas att du har en lampa rakt ovanför akvariet.. Fiskar är liksom vana med att få in ljuset den vägen.. Annars vet jag inte..

2009-08-28 20:35:28
Helen

har inget ljus på på natten... Inget på dan häller så, men då kommer det ju ljus från förnstret.. :-S

2009-08-28 23:13:45
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0