mamma


Mamma och pappa kom hem nu ikväll efter att ha varit i uppsala hela helgen...Samuel har ju självklart saknat mamma något så förskräckligt, men det har ju gått bra. Han har dock gått runt med hennes morgonrock hela helgen.. Luktade väl mamma antagligen? Som ni säkert fattar så är det inte något som händer så ofta..asså att samuel och mamma är ifrån varandra. Samuel börjar ju på dagis i morgon igen och mamma förjar jobba. Men ändå, mammor gör allt på ett speciellt sätt tror jag! Självklart kan man sakna pappa också..Men det är alltid något riktigt stort  som saknas när mamma inte är i närheten ♥

Då jag var liten gick jag bara på dagis någon dag i veckan, eftersom mamma inte jobbade och var hemma med mig i stället! ♥ Klart det är sånnt man kommer ihåg! Det gör nog rätt mycket för barn med just en mammas trygghet! Självklart beror det hela på situationen..men i vanliga fall så att säga.

Ni minns väl också att som liten använde man ofta meningar som "mamma sa:" eller "mamma gjör:" (Typ) xD Det var så skänt att kunna använda sig av sånna ord... Alla har nog sagt det någon gång..För killarnas del är det väl mera pappa dom ser upp till och det låter mera som "min pappa är..."   :p  
Så det är nog rätt viktigt tycker jag att barn växer upp med en mamma och en pappa.. Man får lära sig saker från båda två! 




Mammas kärlek ♥


Stockholm (2006?!)  Pappa, brorsan och mamma ♥







Kommentarer
B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-08-02 23:26:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Leia

Ja, föräldrar är något specielt! <3

2009-08-03 14:56:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Leia

speciellt*

2009-08-03 14:56:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0