lite pirrigt...

Idag har jag varit i stan med Ida :) Det var jätte mysigt! Jag shoppade en tröja, en t-shirt och en vit blus, som jag ska ha på mig i morgon på första skoldan! Är rätt så pirrigt! Att man ska möta dom man ska plugga med i tre år framåt  :-) Men det ska också bli riktigt roligt, man får ju så många nya kompisar...Och det känns som ett helt nytt liv står och väntar! 

Har nyss duschat och tänker nu se på en film innan jag ska försöööka sova xD 

Kort fotat av: carzzo.blogg.se       
Moi på bilden ^^



Sov så sött så bloggas vi nog i morn så skriver jag om min första dag på gymnasiet! ♥





Kommentarer
Malin Sköld

Bara så du vet så är alla pirriga första dagen inklusive lärarna, men det vet du ju redan!! Kram på dig och lycka till imorgon!!

2009-08-18 21:34:49
Laila♥

Tack sötnows :) Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 10:31:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0