Keyboard fingrar?


Min städningsoutfit xD Det var så varmt inne att jag trodde jag skulle dö!! xD 


Nu har jag spelat keyborad io flera timmar så mina finertoppar är helt öma.. xD Har ju inte alls keyboard fingrar... Små tjocka sådana xD Spelar Halelujah ändå...Den från shrek ni vet ;-) Jag och brorsan tänker göra en mini kornsär :-) Jag spelar och sjunger med i refrängen och simon sjunger värserna! Han måste lära sig låten först..Så det kanske blir i morrn! Kan filma om ni vill?! :-)

Ska äta mammas nybakade pizza nu.. ♥









Kommentarer
carro

Vad fiiin blogg du har!!!

Jaaaa du måste filma för jag saknar dig så otroligt mycket fast vi varit ifån varandra i 2 dagar.

miss u <3

2009-08-06 20:27:58
URL: http://carzzo.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Photobucket
RSS 2.0